Suuraisra size katılıyorum. Benim de 11 yaşında büyük kızım var o doğduğu zaman ben 20 yaşındaydım, hep ağladım, zordu. Şimdi 3 aylık oğlum var. Hiç bir zaman onu bırakmıyorum, o kadar keyifli her şey yapıyorum. Tabiki zorluk var, kızımın okul da var,
kurs var. Her şey yetişmeye çalışıyorum ama tam aynısı diyorum, daha çocuk olmayacak ve zaman çok çabuk geçiyor. Annelik ne kadar zor o kadar aynı anda güzel.