16 aylık oğlum biberonla süte alıştırmak istiyorum doğmadan önce avent almıştım bebekken yeni doğduğunda mama vermiştim şimdi almıyor biberonu büyüdüğü için başlığını değiştirsem nasıl olur 3 delikli olanlar var daha kolay gelmesi için bizdeki 1 delikli kullananlar beni bilgilendirebilir misiniz yada daha kolay alabileceği başka biberon markası olabilir