Kızlar merhaba bebeğimin kilosu az ve ben naparsam yapayım kilo almıyor ilk 6 ay sadece anne sütü aldı 4 aya kadar kilosu çok iyiydi sonra bi anda kilo alımı düştü 6 ayda ek gıdaya geçtik aklınıza gelinebilecek en iyi şekilde yapıyorum öğünlerini şu an 3 ana öğün aralarda da öğünler olacak şekilde besleniyor ve dolu dolu anne sütü içiyor hala buna rağmen kilosu hala ayının altında ya ben kafayı yiycem insanlar zaten baskı yapıyor sanki cocuğa yemek vermiyorum Allahım yarabbim onları da geçtim ben nerde yanlış yapıyorum bi yardımcı olur musunuz