Merhaba kızım 14 aylık normalde iştahlı bir bebekti ama son bir aydır az yiyor, kilo vermeye başladı. Bir de daha çok emmek istiyor. Geçen ay doktor kilosu normal demişti ama önceye göre az yediği için tedirgin oluyorum. Genel olarak bu aylarda aynı sorunu yaşayan var mı ?