Ipek222 merhaba görünce yazmak istedim oğluma dolgu yaptılar dışı delinde demirnilaci sonucu bir hafta ya sarardı götürdüm dediler yiyecek artığı tamm dedim temiz yapamamisimdir fircalamasini , aylardır bir gün manuelle bir gün şarjlı ile yaoiyorum temizligini dişinin 4 yaşında sayılır ben yaoiyorum hala temiz olsun diye ona bırakmıyorum atlama yapmasın dişlerinde diye ona rağmen sararma geçmedi geçen hafta kontrol götürdüm doktora sordum kimyasal olmadığından dolgularinda cocujlarin sarramasi normal dedi
Dün birisi gördüm şans eseri çocuğu 6 yaşındaymış dolgu yaotrmislar ve sararma yokmuş yani oglumunkinin sararması normal mi söyledim geçen haftaki dojtora sorun yok dedi özellikle dolgu tutmadı sandım ben falan dedim bişey yok dedi geçti 🤦🏼♀️ bu normal mi yoksa başka yerede komtrom gtmemi onerr misiniz yiye ek artığı desem elimfe bakıyorum frcalama sonrası bişey çıkmıyor artık olsa gelir diyorum ama neden sarardı 🤔🤷🏼♀️