Acemilik28 Kızlar biz 1 aylık olduk ben bebeğimi hep yan yatrdim ama arkada hep destek verdim sağ sol yatrdim araştırma yaptım yanlış yapıyor mus beli eğri oluyor Muş filan uyurken baktım da ayaklarını içine çekip uyuyr duz uyumuyor ne yapmam gerek?
Melis1706 Acemilik28 Anne karninda hep o sekikde yattigi icin oyle ama arada mesela siz uyanikken sirt ustude yatirin biraz ben bide mesela cevirirken sirtini boyle sivazliyordum ovar gibi beli agriyordu heralde geriniyordu
Tazeanne18 Ben 1.ayına kadar sırt üstü yatırdım ondan sonra yüzüstü yatırdım şuan 6aylığız hala öyle yatıyor yüzüstü yattığından gaz konusunda daha rahat uyuyor ve sıçrayamadığı içinde uzun uyumuş oluyor
beyzzsenturkk_ Tazeanne18 yüz üstüne de ben alıştıramadık normal zamanda bile yüz üstü durmayı sevmiyor napabilirim
Acemilik28 Melis1706 şuan bile sırt üstü yatrdim kafasını sola koymuş uyuyr 😅yuz üstünü denedimde bas bas bağırıyor 🤣🤣
Tazeanne18 beyzzsenturkk_ benim bebeğim gazlı olduğu için 1aydan sonra ayaklarını karnına çekerek yüzüstü yatırıyordum rahatlıyordu ondan sevdi sanırım
Melis1706 Acemilik28 yuz ustu hic bir bebek durmayi sevmiyor kizim 7 aylik kendi one gidip yuzustu yatio ona bile kizio😂 kafa bizimkide hep sola cevirio oyle rahat oluo demekki