Biz de 50 günlükkenn aynı sorunu yaşadık ilk önce göz doktoruna götürd0m enfeksiyon dedi iki damla verdi ama bebeğimin gözğ kapanacak kadar şişti bu sırada bana da geçti çocuk doktoruna götürdüm. Adenovirüs olmuşuz bulaşıcılığı çok yüksek bi virüs. Bebek küçük olduğu için damardan antibiyotikle iyiyleşebilir dediler. O yğzden bence doktora gitmeyi asla ihmal etmeyin beklemeyin. Bulaşabilir sizde göz muayenesine gidin bence. Benim bugün 20.günüm ve bulanık görme olarak etki bıraktı hala ilaç kullanıyorum. Bebeğiminki 1.haftada geçti.