bebislihayat_ Valla yaradı 😂 2 de doyurdum gazını alıp yatırdım çok zorlanmadan daldı uykuya. Saat 6 gibi uyanıcak diye korktum ama uyanmadı 😊 8de ben kaldırdım. Allah razı olsun valla sanırım bu şekilde devam ederek sorunu çözebiliriz 🌸 Sıra gündüz uykularında