Şimdi merabalar ben gebelikten şüpheleniyordum adet tarihim 28 Mayıs 25mayista idrar testi yaptım hiç bir çizgi çıkmadı 28 Mayıs’ta test yaptım silik çizgi çıktı çok belirsiz 29 Mayıs tekrar test yaptım bu defa daha belirgin cikti ve kan testi vermeye gittim sonucum 51.1 çıktı adetim 1 gün geçmişti şimdi merak ettiğim geç döllenme mi oldu yoksa kimyasal mi olacak cunki adetten 4 gün önce idrar da hiç bişey çıkmadı sonraki günlerde idrar da çıktı acaba daha yeni mi oluşuyor ayın 20 sinde uvulasyonum du ozaman korunmasız oldu