Merhaba kızlar
Benim sol göğsümde büyük bir fibroadenom (kist beze) var. Biyopsi fln yapıldı çok şükür temiz çıktı. 1 yıl önce ameliyat olup aldıracağım gün covid testim pozitif çıktı aldıramadım malesef. Şimdi emzirdikten sonra memeye süt dolarken aşırı ağrı yapıyor zor dayanıyorum. Daha bebeğim 42 günlük en az 2 yıl emzireceğim için aldıramam da. Sizlerde olan var mı böyle ?