alerjik bi bebekti 1 yaşa kadar çok sıkntiliydik 1.5 yaş olunca artık sıkıntımız da kalmayınca biz ne yersek ona da yedirdim özel şeyler yapmayı bıraktım ama kesin her gün ya yoğurt yer ya yoğurtlu çorba yaparım ya da ayran veririm yumurtayı üç günde bir veririm pek arası yok makarnayı elde kendi yaptığım makarnadan yaparım tereyağlı cevizli ama günde 4 öğünü var sabah çok erken uyandığı için benim oğlumda da ara öğün atıştırmalık tarzı şeyler yok elinde biseyler yemez dolaşmayı sevmez öyle öğünde yer kalkar düzenlidir yani öyle alıştı öyle devam ediyo