melosta Hayaldunyam bizim yapıldığı gün sürüyor ertesi günü kaldığımız da calpol veriyorum sonra bitmiş oluyor 30 saate falan
Nilkusumm Bizim 48 saat sürdü . Çok huzursuzdu sürekli mızmızlandı her şeye ama geçti sonra şükür sizinki de geçer inşallah
sadekahve_bitter Menekse16 dolven daha etkili oluyor bizde 2 gün huysuzluk oldu ateş 37,5 olmuştu o da çok yüksek değildi
Hayaldunyam Menekse16 umarim cabuk gecer sorun yasamazsiniz. Cok sukur 24 saat sonra bitti. Sikayetlerimiz
Hayaldunyam sadekahve_bitter ayy rabbim korusun da 10 sene sonra evlat sahibi olunca daha pimpirik oluyo sanirim insan basini bekledim valla. Fitil vs de hazir ettim de o kadar yukselmedi atesi doktorunu aradim falan cok sukur iyi simdi. Hepimizin evladini korusun rabbim
Hayaldunyam Nilkusumm ay hic kipirtatmiyodu yazik hemsiresi doktorunu aradim. Simdi iyi cok sukur. Ama burdaki herkesin aklinda olsun arkadaslar buz yada kolonyali pamuk koymak gerekiyormus. Rahatlatti
Hayaldunyam Hepinize ayri ayri cok teşekkür ederim cok sukur artik iyi ayagini kipirdatmiyodu yazik. Oglenden beri kipirdatiyo oynamaya basladj.cok sukur ateşi de yok