Be. Doğum yapalı 5 ay oldu özel hastanede doğum yapmıştım hastaneden çıkarken doğum parası için başvuru yapmam için bi bölüme yönlendirdiler gittim eşimin asker olduğunu söyleyince senin başvuru yapmana gerek yok eşinin maaşına yansır dediler ama hala yatmadı siz nasıl aldınız anlatır mısınız