Canım ben 38 günden beri çekiyorum her kremi kullandım gümüş kapak felanda kullandım ama geçirmedi benimkini bende sağlık ocağına gittim Fito diye bir krem yazdı emzirdikten sonra sürdüm emzirmeye yakın iyice yıkadım mükemmel bı krem dene acısı diniyor ama sende bı kendi aile hekimine danış 😊