Arkadaslar merhaba oğlum 2 yaşında bebeklğinde hep çarşafla uyuyan bir bebekti aşırı aglıyordu sadece o şekilde susar uyurdu. Şuandada ayagımda sallıyorum bugun gece 12de girdik yataga. Kitap okuduk şarkı söyledik gece oldu artık büyüdük böyle yan yana yatmamız gerekiyor dedim başladı aglamaya yastıgını ayagıma koymaya calıstım ve bu saat oldu hâla uyumadı çok aglayınca öecbur sallıyorum şuan yine ama aşırı caresizim sürekli bu şekilde oluyor ve aglaması çok şiddetli morarıyor resmen salla diyor