20 yaşındayım 9 aylık bir bebeğim var. Mama reddi yapıyor ve sütüm gece ve gündüz yeterli olmuyor. Gündüz ek gıdalarla bır şekilde günü geçiriyoruz ama gece çok sık uyanıyor ve bu iki gece biraz kabus gibi oldu uyku haram bana bı öneri verirmisiniz lütfen çünkü artık bu durum beni çok yorar oldu .