pembeayakkabilikiz Kızlar gözümde galiba arpacık çıktı şişti kizarik kaşınıyor bide google amca arpacik diyor😀 ilk defa oldu boyle bisey bebeğime geçer mi bulaşıcı değil diyor İnternet ama sağlıkçı olanlar var mı aranızda ne yapmam lazım bilenler cevaplayabilir mi🙏
Busebulut pembeayakkabilikiz sallama poşet çay koy gozune hemen ıyı gelecek yada sarımsak koy yansın sonra yıka o da mıkrobu kırar bende devamlı oluyo hep de gecıyo
SCerenY pembeayakkabilikiz sağlıkçı değilim ama her bahar 1 kere çıkar gözümde. Bulaşıcı değil sadece sizin için çok rahatsız edici. Geçmiş olsun 🙏🏻