Herkese merhaba, Daha once post açmıstım sanırım oglum herkese gıdıyor benı görmüyor diye. Şimdi kendı evımdeyken ben Kayınvalideme gıdıyor benı asla görmüyor. Ama şuan annemdeyim kendi anneme geldim anneme gıdıyor ama eve kım gelse yabancı korkuyor aglıyor kucagımdan asla ınmıyor ve kımseyede gıtmıyor Cocuklu anneler geldı mesela cocuklarla hıc ılgılenmedı Sureklı hala annemın evını karıştırma pesınde gelenler cagrıyor kucagına gıtmıyor kendını öptürmüyor aglıyor Her gelen ayy cocugun ne kadar yabanii dedi Sinirlerimi bozdular biride gelmış dıyokı ay bu çocuk neden böyle sorunumu var acaba ? Ya dedim 19 aylık cocugun ne gıbı bı sorunu olabılrkı Gercekten cıldırdım cok sınırımı bozdu bu gelenler güvenli bağlanma olmamıs olabılır cocukta dedıler sorunumu var dedıler yabani dediler Neden boyle yaramaz hep karıştırıyor neden huzursuz dıye dıye benı resmen annemın evınden soğuttular Bıdahada gelmek ıstemıyorum.. Yengemde işte kardesı olsaydı boyle olmazdı hem konuşması gecıkmezdı hemde Böyle insan görünce aglamazdı e senı goruyor bı tek kımı goruyorkı cocuk sosyallessın acılen bu cocuk dedi ve gitti Gercekten artık kafayı yicem bu ınsanların söylemi yüzünden bırdaha cocuk falan dusunenem heralde🥲 Çok zayıf cok mınık cok mınyon vs vs morelımı cok bozdular..😔😔