Glsmrhn kundaklayın, hazır kundaklardan alın. Moro refleksi o. Çok acı bi deneyimle öğrendim maalesef ki. Aynı şekildeydik bi anda ellerini havaya kaldırıp irkilirdi, hastaneye götürdüm eeg çekildi normalde çocuk norölojisi incelemesi gerekirken yetişkin norölojiden epilepsi sonucu geldi. Allahın belaları 2 hafta ne çektim. Sonra işte çocuk norölojisi inceledi bidaha baştan tetkikler felan meğerse moro refleksiymiş. Eeg de beyni tam uykuya geçmediği için sonuç öyle çıkmış. Doktorumuz eeg değil anne gözlemi çok önemli demişti çok şükür 11 aylık olduk hiç bir belirtisi yok