Aasss 5 ay önce normal doğum yaptım henüz regl de olmadım, ilişki sırasında veya hemen sonrası pembemsi çok açık ve az miktarda kan geliyor yani peçeteye geliyor öyle söyleyim, bu durumu yaşayan var mı acaba neden olabilir ?
birbebekmeselesi2 Aasss bende yeni doğum yaptım 47 gün oldu, 43 günlükken ilişkiye girdik akıntım vardı normalde bitmiş gibi bi şeydi ilişkiden sonra kanama başladı bende merak ediyorum kontrole gidecem ama bekleyeyim belki biri cevaplar
Panikatakanne Aasss az önce bende açtım aynı postu ama benim sezaryen doğum senin her ilişkiden sonra mı oluyor yoksa ara ara mı oluyor
Alimel Aasss en son ne zaman smear verdiniz rahim ağzıyla ilgili problemlerde ilişki sonrası kanama olur doğumla alakalı olduğunu düşünmüyorum baya zaman geçmiş çünkü açık pembe renk her zaman korkulacak kan rengidir demişti bana doktorun keza öylede oldu rahim ağzımda hücresel değişim varmış ameliyat oldum temizlendi benimde her ilişki sonrası açık pembe kan gelirdi lütfen ihmal etmeyin smear ve hpv testi verin geçmiş olsun
Aasss pasaklisinkukuli alıntım da çok oluyor enfeksiyon olabilir diye düşünüyorum bende ama koku falan yok yani
Mom-baby birbebekmeselesi2 normalde drlar normal doğum sonrası mümkünse iki ay cinsel perhiz istiyor zaten 40 iniz çıktıktan sonra bir defa daha 40 başı dedikleri adet kanamasi gibi bir kanama ilişki olmasa dahi görülmesi mümkün sonrasında aynı durum devam ederse sıkıntı olabilir ama
birbebekmeselesi2 Blackcloud beyaz akıntım vardı ilişkiden önce son günler o da yok gibiydi bitti diyordum, ilişkiden sonra kan gelmeye başladı regl mi oldum yoksa tam iyileşmeden ilişki olduğu için mi öyle oldu bilmiyorum randevu aldım kadın doğuma bakalım kontrolde belli olur herhalde
Aasss Panikatakanne ger ilişkide oluyor doktora gidicem müsait olduğum da bakalım siz gittiniz mi doktora ?
Hndealnathn Benim rahim ağzı yarasından kaynakliymis doktorum yakma işlemi uygulandı 3 hafta ilişkiyi yasakladı sonra hiç olmadı bir daha
Hndealnathn Aasss sadece her ilişki sonrası pembe lekelenme olurdu 1 2 oldu dedim herhalde normal doğum olunca ilk birkaç iliski böyle oluyordur üçüncü de de olunca gittim doktoruma rahim agzinda yara oluşmuş ilaçla gecicek gibi değil dondurma işlemi de hastalığı gidermez sadece ilerlemesini önler en kalıcı çözüm yakma işlemi dedi o gün içinde zaten ameliyat günü ayarlayıp 2 gün içinde operasyonu yaptı sonra bir daha hiç olmadı.taki 8 sene sonra kızımı doğurana kadar.yine vajinal doğum yine yara olmuş bu kez kanama yoktu 3 aydan sonra kahverengi lekelenme başladı ben emziremedigim için herhalde adet göremiyorum dedim çünkü ayda 1 2 kez oluyordu sonra bir gün dikişlerim patladı meğer yine yara olmuş benim sokulemiyorum ondan leke görüyorum dediğim olay rahim ağzında ki enfeksiyonunun dışarıya akmasiymis.bu enfeksiyon dikiş atılan deriyi inceltip açılmasına sebep olmuş doğurduktan 5 ay sonra yine aynı operasyonu geçirdim üstüne bir de tekrar 4 dikiş yedim.sukur 26 ay oldu kızımı dogurali hicbirsey yok
birbebekmeselesi2 Mom-baby evet öyleymiş kırkbaşını bende yeni duydum inşallah öyledir, teşekkür ederim ☺️