Merhaba anneler ya benim kızım 21aylık bazen ağladığında kendini çok sıkıyor ve kusuyor sanki kusmak için zorluyor kendini ve mutlka kusuyor ben ebeye sormuştum huy edinmiştir filn dedi ama aranızda bizim gibi olan varmı korkulacak bir durum mıdır geçer mi ??şimdiden teşekkürler.