Baby12345 yani şöyle benim kızım Birgün bahçede oynayan çocukların toplarını aldı, geri verdik diye de dakikalarca ağladı. O gece olmuştu ağlayarak uyanma. Birgün akrabalarımızla buluştuk biraz sinirlendirdiler uğraştılar çocukla, o gece de oldu. Kreşte arkadaşlarıyla sorun yaşarsa oluyor. Gün içinde stresli bir şey olursa hemen geceye yansıtıyor😅
Bir dönem gece terörü oluyordu, onda hiçbir neden olmasa da çocuk gece uyanıp ağlayıp bağırıyor. Sakinleşene kadar yanına bile yaklaştırmıyordu. Kendiliğinden geçmişti. 🙈