3 ay oldu kızlar normalde tamamen geçmişti agrım kırkım çıkınca ama bu aralar aşırı bir agri var böyle ilk ameliyat oldugım günler deki gibi agrıyor eğilip kalkarken kızımı kucagima alırken hele karnım yırtılıyormus gibi dikişlerim patlayacak gibi agrı var geçmiyor hiç 2 hafta oldu doktora randevu bir türlü bulamadım riskli bir şey korkulacak bişey varmıdır acaba cok tedirginim