elagozlu35 Adenmoms68 maşallah kardeşim 2 .5 aylıktı diş çıkarınca doktorlar bile şaşırmıştı 😅şimdi 15 yaşında
Simonetta Bnmki de 2aylık tükürük çoğaldı köpük köpük yapıyor bi de. Doktor normal dedi. Bi de ağzını sakız çiğner gibi yapıyor bazen. Beklemedeyim ben de dişler mi geliyor acaba diye.
Adenmoms68 Simonetta evet bizimkide sakız ciğner gibi yapıyor 4 bucuk aylık oldu devaö ediyor hala diş gelecek gibi duruyor alttan belirginleşiyor gitgide
uznnzu- Benimkide 3 ay başlamıştı şuan 5 bcuk aylık yeni diş belli elime sertlik geliyor patlamasına az kaldı o aylarda ağzından elini cikarnazdi yada bizimkini alırdı birşey verince eline aglardi
Ocakalti Adenmoms68 benim kiziminda 3.aydan itibaren elleri agzindaydi 5.ay dediğinde çıkardı dişlerini