Yesimyusuf Dogumdan beri slikon kullanıyorum emzirirken , ama oglum hala brakamadı nasil brakırız ? Emzirirken hemen yoruluyo sütüm olmasina ragmen ememiyo , slikonsuz aasla kabul etmiyo slikon yüzünden sütümde artmıyo lütfen yardım 🙏
Gizemmyigit Yesimyusuf 11 ay silikonla emzirdm cnm asssla bırakmadı, sütümde azalmadı, bol bol emzirdim.. alerjisi olduğu için mamaya başlamak zorunda kaldık öylelikle bıraktı emmeyi
Hanifeee Yesimyusuf 2 ay silikonla emzirdim sonra bi sabah artık bırakıyorum istesede istemesede silikonsuz emicek dedim o günden sonra bıraktık cok iyi oldu silikon çok gaz yapmıştı ona hava yutuyodu ister istemez
melasya Yesimyusuf aynı sorun wardı ilk bebeğimde yara olmustu sikikon uç kullandım kullanmaz olaydım yaralarım iyileşti ucu bırakamadık.onsuz mememi tanımıyodu bile.sütünü etkileyecegını düşünmüyorum ama sürekli steril etmek ck zor.onsuz katıyen almazdı bigece elektrikler kesilmişti emmeye uyandı o ucu bulana kadr ne ağladı bende ağlamıstım sinirden.ne yaptıysam bıraktıramadım nihayetinde memeden içmedi bıraktı 4.ayda.sonra 1 yasına kadar sagıp verdim sütümü
Cagla96 Yesimyusuf Bebeğiniz kaç aylık ? Bende doğumdan beri hep silikon uçla emziriyordum bebeğim kendi kendine bıraktı 4 buçuk aylıkken ve tabi emziğinide bıraktı emmiyor
galadriel Gizemmyigit 11 ay silikon kullanmışsın peki sürekli aynı silikonu mu kullandın yoksa değiştirmek gerekiyor mu ?
Yesimyusuf Hanifeee sütü brakmadım canım tam anlamıyla gelmiyo sütüm , sagınca fıskıryo resmen slikonu hemen brakmak istiyorum 🙏
kupkupra melasya bu süreçte yaralarınız nasıl iyileşti sanki meme ucu iyice tetikliyor gibi geliyorda
Hanifeee Yesimyusuf sütü başka arkadaş bıraktı ona sordum canım biraz sabır istiyor ben iki ay kullandım hem kolayıma geldi bebek güzel doyuyordu silikonsuz çekemiyordu istemiyordu ama geceleri silikonla çok zor bide herkes ne güzel çıkarıp emziriyor sen silikonu çıkar sonra temizle fln bigünde karar verdim bırakmaya başta az az içti ama acıktıkça daha kuvvetli içti pes etmiceksin
melasya Yesimyusuf istememişti ilk bebeğim malesef bıraktı süt sagdım hep.şimdi oğlum 5,5 aylık öle yemin ettim ki o uçları kullanmıycam diye inat ettim kullanmadım .neticede oğlum uğrasa ugrasa çıkardı goğsumu yara oldu hiç takmadım gümüş kapak kullandım.ve ben kazandım 5,5 aylıgız emiyo çok şükür
Hanifeee Gizemmyigit bizimde süt ürünleri ve yumurta alerjimiz var sadece ben işteyken 2 biberon mama içiyo ben gelince anne sütü zaten yedikleri kısıtlı Allahtan bırakmadı benim oğlum sizinki kaç aylık
Mavisever melasya uç tamamen ne zaman çıkıyor ya benim 2 ay 5 günlük oğlum hala uç oluşmadı o kadarda sık emziryorum
meva_kus Yesimyusuf canım bende zor bıraktırdım. Sağ göğsüm daha büyük süt sağma makinasıyla ucu çıkarttım. Sol göğsümde hiç yoktu onuda sürekli şırınganın ucunu kesip hergun cektirdim
Deletedmom78654 İlk kızımı 2 yaşına kadar emzirdim ve asla bırakmadı silikon meme ucunu. Çok denedim ama olmadı. Çok zor oluyor nefret etmiştim artık dışarı çıkarken unutmak dert sürekli temizlemek ayrı dert onun içine süt gelene kadar boşa emiyor o da gaz yapıyor ayrı dert çok çektim ben ve bıraktırmadım
Yagmur98 Ayy silikon uc demeyin bana tam bi eziyet bnde 2 ay onla emzirdim ama kurtuldum cok şükür silikon ucu iki delik arasindan kesin sonra 1 2 gun sonra diger iki delik arasinida kesin boylece gogus ucunuz cikmis olur bide emzirirken once silikon ucla emzirin 1 2 dakika sonra ucu hemen cekin gogusunuzu verin ben bu şekilde kurtuldum silikon uctan
Uzuni Yagmur98 Allah bin kere razı olsun sizden iki deliği kestim ve acımıyor artık göğüs ucum.Rabbim ne muradınız varsa versin.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹