10 çocuk doğursaydım bunları yaşardım sanırım
Tek çocukla sürekli sar başa yaşamaktan çok yoruldum artık bedenim iflas edecek
Neden neden neden diye sorgulamaktan yoruldum
Bir çocuk neden uykuya bu kadar düşman olur bilmiyorum artık nedenini
Tam düzeldi derken hep başa sarıyoruz hep hep hep sebepsiz
2 sene yahu 2
Artık ne zaman düzelecek kafayı sıyırmak üzereyim
Derdim uyku da değil geçtim onu
Derdim dinlenmek
Bir çay kahve içmek eşimle
Yaahu adamla asker arkadaşı olduk artık
Bu zamana kadar denemediğim hiçbir şey kalmadı
Dışarı çıkardım gece uyusun diye hamak aldım hamak kurduk balkona çingene salıncağı dualar ninniler uyku damlası yok yok yok
Dün 2 buçukta uyudu gece ve 5 buçukta uyandı
İnsanım ben gerçekten insanlığımı unuttum
Oturup saatlerce ağlamak istiyorum
İnanır mısınız gündüz çocuğuma bakasım gelmiyor
Yorgunluktan tahammülüm hiç olmuyor ıh dese sesim yükseliyor zaten 2 yaş sendromu denen şeyi dibine kadar yaşıyoruz ne gündüz ne gece hiç dinlenemiyorum
Allah’ım başımdan eksik etmesin ama annelik aşırı zormuş tükendim