Olmazbebek gündüz duzenli olarak korse kullanmanızı öneririm üst üste iki sezaryan yapmıs kisiyim 3,5 ve 2,5 yasında 2 evladım var düzenli olarak terleten korse kullanmam ama iş yaparkende spor yaparmışcasına yaptım bulasık yıkarken bile hareket ettim öyle düşünün nerdeyse yok gibi hiç kalmadı göbeğim ve hala düzenli olarak uyanır uyanmaz korsemi takarım yatma zamanıma kadar asla cıkartmam 🤗