Mantarsoteee17 Bebeğinize Hangi marka kan damlası kullanıyorsunuz? Vermesem bişey olurmu ? Kabzlk yapar diye krkyorum.
Sevvl Mantarsoteee17 ocean mıkrofer tam tersı damlaya basşadıgımızdan beri gazı kesıldı bilmiyorum belki tesadüf ama ona yoruyoruz nedense çünkü birden kesıldı maşallah dşyim aman ıkınmaktan fıtık oldu cocuk
Khaleesiii Mantarsoteee17 sidefer kullandım bir yaşına kadar. vermemek olmaz denir depoları boş şuan bebeğinizin takviye şart bir yaşına kadar bizde hiç kabızlık sıkıntısı falanda olmadı.
dy22 Mantarsoteee17 saglik ocagi verdi baktim paraben var cocuk huysuzlasti kestim Oceanın kinj aldim severek iciyo
Deletedmom_112 Mantarsoteee17 1 yaşına kadar sidefer kullandık hiç kabızlık problemi olmadı. Kızım tadını da çok seviyordu.
Mantarsoteee17 Sevvl bu markanın d vitamanini kullanıyorum. Memnunum. Kan damlasını denemek istiyorum ama cesaretim yok. Çünkü aşırı gazlı bir bebek. Ama inşallah alırsam bizede iyi gelir.
Mantarsoteee17 dy22 banada sağlık ocağından verdiler onu kullanmak istemiyorum bende. Oyüzden başka temiz içerikli ne kullanırım onu bilemedim.
Khaleesiii Mantarsoteee17 evet temiz, bizim doktorumuzda sidefer yazdı bunu kullanırsn aklında soru işareti kalmaz diye
Terslale Mantarsoteee17 Vitagil,sidafer , bestiron icerigi iyi demir damlalarıymış , 4. Ayda bestirona basladım, 2 haftadır kullnıyorum kabizlik yapmadi