Merhaba hanımlar bebeğim 7 ay 18 günlük ek gıda fazla kabul eden bebek değil yeni yeni alışıyoruz 2 aylık olduğundan beri aptamil mama kullanıyorum 2 numaraya geçtiğimizden bu yana günde 1 defa kusar oldu hep mamadan mı kaynaklı nedir bilmiyorum normal mi acaba bu durum sizlerdede oluyor mu yeni doğan döneminde hiç olmazken şimdi başladı 1 aydır sürekli günde 1 defa kusuyor bugün 3 defa oldu içtiğini çıkartıyor direk fikirlerinize ihtiyacım var hasta üşütme vs. Bi durumda yok