annelik_delilik Arkadaşlar oğlumu doktora götürdüm biraz rahatsız gibi diye doktor kontrolde sol kulağı pislikten tıkanmış muhtemel doğumdan ilerde işitme problemi olur temizlet dedi sizlerde böyle bir durumla karşılaşan varmı acaba ?
EmineYilmaz annelik_delilik hiç duymadım aksine içindeki pislik hep dışarı çıkıyor bıcı bıcıdan sonra özellikle . Kendi kendini temizleyen bir yapısı var diye biliyorum yine de üstte kalsın
annelik_delilik EmineYilmaz doğumdan sonra yapılan işitme testlerinde ilk teste doğumda kulagına sıvı kaçmış dediler ikinci testte sıkıntısız geçti şükür doktor şimdi öyle söyleyince korktm açıkcası birde götürsem bile çok küçük daha öuayenede bile durmuyor nasıl temizleyecekler bilemedim inşaAllah sorun olmz
EmineYilmaz annelik_delilik 2. Testte geçtiyse iyi İçinin rahat etmesi için gidebilirsin ama ciddi bişey olduğunu sanmıyorum