Kızlar cuma akşamı bebeğim koyu yeşil nerdeyse siyaha yakın kaka yaptı ve acile götürdüm amip pozitif çıktı . Doktorumuz flagly ve maflor yazdı bugün 3. Gün ( cuma akşamı başladım ama tek sefer verdim diye cumayı saymıyorum ) doktor 7 gün vermemi söyledi 3. Gün düzene gireceğini söyledi kakanin rengi normale ama hala ishal devam ediyor günde iki defa yapıyor . Bide karnındaki guruldamalarda devam ediyor eskisi gibi değil tabiki ama hafifte olsa var. Sizlerin başına böyle birşey geldim bu arada bebeğim 3 ay 25 günlük mama ile besleniyor . Sizce bu durum kaç günde düzelir tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ♥️ konum en azından bir süre burda kalsın lütfen