Fatos4527 en baştan söyleyeyim.
2 ay bitiyordu rasgele kakasında kan parçacıkları gördüm ama fazla değildi. Hemen doktorumu aradım süt ve süt ürünlerini kesmemi birde öyle kontrol etmemi söyledi. Bıraktıktan sonra yoktu tabi arada peynir vs istiyordu canım yada ne bileyim kremalı bisküvi falan yediğimde yine eser miktarda oluyordu.
Geçen gün tamamen unuttum yani bilmiyorum çocuğum konusunda hassasımdır asla atlamam ama bilmiyorum canım mı fazla istedi yada uzun süredir yemiyorum diye fazla mı canım istedi ama bildiğin yedim yani az falan da yemedim. Sonra akşam kakasını gördüğümde şok oldum orda kesin bundan oldu ve daha geçmemiş. Aşşırı gerildim anlatamam. Hemen geçse keşke ama baksana ek gıda da devam ediyormuş.
Her bebeğin süt alerjisi farklı sanıyorum kimisi vücuttan belirti veriyor kimisi fışkırarak kaka kimisi kanlı kaka.. tez zamanda geçsin inşallah 🙏🏻