Kızlar merhaba doğumdan beri 2.5 yıldır dizlerimin üzerine oturduğum da yere çömeldigimde kırt diye bir ses gelip şiddetli ağrı giriyordu dizlerime bir dönem erteledim şimdi gittim dizde ödem var kaslar yıpranmış yırtılma derecesine gelirse ameliyat dedi bunun için ne yapmamak gerekir ve yürürken de son 2 Aydır agırıyor varmı önerisi bilgisi olan