Canım çok gecmiş olsun.Bende aynısını yaşadım.Sabret geçicek inşallah.Hemen suyu kaynat kücük mutfak havlusunu sıcak suya sokup suyumu sık dayanabilcgin sıcklıkta olsun gögüslerinde yanmasın hemen gögsüne koy.Sogudukca bunu tekrarla 3 kez fln sonra gögüslerine yukarıdan asagıya dogru masaj yap.Makinen yoksa al derim canım cevrende arkdşlrına sor belki onlardan temn edebilirsin makineyle sag.Manuel gögüsleri yara yapıyor.Ben kiwi marka almıştım çok para vermk istemedim acıkcası 300 e almıştım işimide görmüştü.Gögüslerinde cok agrı varsa eşin veya yardımcı olabilecek birisi karşına geçsin gögüslerine masaj yapsın.Sütünü sagdıkça dolaba koy 3 gün kullana bilirsin buzluga atarsan 3 ay dışarda beklerse 3 saatlik ömrü var.Gögüslerinden süt alsın boşa gidiyor diyede üzülme.Kendini strese sokma ben çok stres yaptım sıtma tutmuştu beni.Sen hep kendine olumlama yap pozitif düşün bebeginde emzirki sarılık olmasın canım.Rabbim yardımcın olsun ama unutma geçiçk biz şuan 42 günlüğüz herşey geçti 💕