Becerikli anneler fikrinize ihtiyacım var. Elimde kayisi var tazecik topladım, bu zamana kadar kendim icin azda olsa şekerli olarak yapardım marmelatlari ama şimdi bebeğimiz var ve haliyle ilave şeker kullanmak istemiyorum ama şekersiz marmelat yapilabilirmi? Tarifiniz varmı?