Poyraztaha evet ben daha yeni 1 haftadır ek gıda alıyor 7 buçuk aylık. Onu da nasıl anladık ben o kadar şey yaptım asla yemedi hatta kaşığa koşullanmıştı çocuk o derece kaşık görür görmez ağzını kaptırdı neyse bir gün sofrada annem menemenin suyuna ekmek bandı biz nasılsa ağzını açmaz falan derken şok oldum çocuk yedi 2 3 parça midesine bir şey insin diye sesimi çıkarmadım. Neyse hala günde 4 kere mamayla beslemeye devam tabi yenidoğan gibi annem sofraya oturttu ağzına Labne verdi biz yerken yine yedi şaşırdık tabi yine 😂 o akşam biz sofrada tarhana içerken 2 3 çay kaşığı verdik yine içti daha fazla vermedik baharatlı diye resmen bu şekilde kaşık fobisini yendik bence kalabalık sofra işini bir deneyin derim. Ha yine normal ek gıda olayına girmiyor çocuk ama en azından ağzını açıyor buna da şükrediyoruz🤦🏻♀️