Deliricem artik ya gercekten aklimi yitiricem tahammulum kalmadi sabrim bitti arkadaslar boyle huysuz bebeklerle nasl bas ediyorsunuz ya..uyaniyor bir saat iyiyse butun gun ama butun gun mizildiyo asla zapedemiyorum devamli kosturmaca halindeyim hic ama hic oturamiyorum oturdugum anda kucagimda tepemde elimde ki caya kadsr almak istiyor veriyorum baska bisey baska bisey yine baska bisey oynuyoruz izliyoruz disarlarda geziyoruz ama yok arkadas bu nedir boyle ya 19 aylik..dogdu dogali huysuz bi bebek ama artik hiysuzlugu baska bir boyut kazandi yemekleri itiyor,oyun oynuyorum oyuncaklari atiyor disari cikiyoruz hep aksi tarafa gidiyor hep ama..bezmis durumdayim gercekten ben sinirlendikce o geriliyor o gerildikce hircinlastikca ben daha cok sinirleniyorum bi kisir donguye girdik esim senden kaynakli diyor ya tamam da ben manyakmiyim kendi kendimemi sinirleniyorum gayet neseli her gune daha mutlu uyanmaya calisiyorum iki saat gecmeden butun enerjim yerle bir ya yasama hevesim kalmadi sbah olsun istemiyorum ya..saat 8 de kalkiyor 1 de uyuyup 3 te uyaniyor sonrasinda parka git gel 9 dan beri uyumak istiyo esniyo salliyoruz yok kucagimiza aliyoruz yok yok anam yok ne denediysek yok babasi bi yandan ben bi yandan tamam otur diyoruz ona da yok..hasta flaan dis degil hep boyle cunku her gece iskence oldu artik uyuyana kadar komaya sokuyo bizi ev de huzur kalmadi ya resmen cay koyuyoruz icemeden kalkiyoruz icme diceksiniz simdi ama nasl olacak ya bitmesi gerekirken neden cogaliyor anlamiyorum..bir oglum daha var cocugun huzuru kalmadi ya ne ilgilenebiliyorum ne konusabiliyorum devamli bi asilma halinde yazmasam kanser olacagim artik kimseye diyemiyorum sikayet etme bilmem ne bir suru zirvaliyorlar icime at at sistim artik gencecik yasimda curudum 😓😰