Bizim de yumurta alerjiniz var yiyince kabız oluyor. Kızamık aşısı var 9. Ayda. Doktorumuz yaptırabilirsin çok büyük bir tepki vermiyor vücudu dedi. Bide deprem bölgesinden dolayı hastalıklar tekrar baş göstermeye başladı aşılar çok çok önemli dedi. Bu arada bi ara da yoğurda bağırsak tepkimeli alerjisi vardı zamanla geçti ama rota menenjit her türlü aşıyı yaptırdık hiçbir sorun olmadı