Kızlar 3,5 aylık bebeğim var. Uykuya geçerken ağlamalı krizler yaşıyoruz. Hele gece uykusu 😢 mama yemeden asla geçmiyor. Saat 21:10 da 120 cc mama yedi (mama meme gidiyoruz) gece yatmadan önce krize girdi (saat 23: 00) ne yaptıysam susmuyor. En son 90 cc mama yaptım. Yedi kucağıma aldım yine biraz ağlar gibi oldu ama emziğini verip kucağımda sallayarak uyuttum. Doktorumuza kalsa günde sadece 3 kez 120 cc ver başka mama yok diyor. Sütüm ne yapsam artmıyor. Almadığım takviye yemediğim süt arttırıcı tarif kalmadı 😞. Sizde bu uyku krizlerini yaşadınız mı ?yaşadıysanız nasıl aştınız? Çok üzülüyorum her gece bu kadar ağlamasına 😢