biroglanannesii1 Ay yazmadan da duramadım, kadın çocuk istemiyo -en azından 3.yü- adam istiyo bunları söyledin diye boşattın kadını ayıp😂 ben böyle çiftleri anlayamıyorum gerçekten çocuğa 2 kişi karar verir ya bazılarına kocaları karar veriyor, bu da öyle bi çift. kadın size çok gereksiz çıkışmış. Bakıcı tutamayacak, karnında taşıyamayacak, kendisi doğurmayacak adamların da çok çocuk sevdasını anlayamıyırum. Bugün doğurmakla bitiyor sanki, büyütmesi okutması ay of laf söylemicektim de size mesajını görünce sinirlendim.