Kimisi doğumdan sonra 7 gün içinde diyor ama doğrusunu öğrenmek istedim çünkü kızım 5 buçuk aylık ve daha saçını kestirmedik.. eşim yeni doğan çocuğun saçı mı kesilir ilerleyen zamanlarda kestiririz diyor ben de kestirmek istedim ama öyle kaldı 😕 bu konuda siz ne düşünüyorsunuz ? İlerleyen zamanda da kesilse sadakası verilebilir mi ? 😇🌹