Purposeless Deletedmom55 değer normal görünüyor sadece lökosit çıkmış normal değerin bir tık üstünde yani idrarda enfeksiyon onuda dr dikkate alır mı bilmiyorum .
Aybuke_ Deletedmom55 canm benm kizimda lolost 6 gorulmistu zimaks antibyotk kullandk 10 gun gecti 1.2 ye dustu
melisaninannesi Deletedmom55 değeriniz normal görünüyor hangi medicalpark hastanesine gidiyorsunuz? Ankara ise doktor öneriniz var mı?
Otherozge Deletedmom55 canım idrar yolu enfeksiyonu olmus sanırım.benim kızımında 7-8 cıkmıstı doktor antibiyotik surup başladı bir hafta kullandık.önlem amaçlı birde kültür verdik bugun bizde.sonuçları iki gün sonra alıcaz
rintintin İdrar yolu enfeksiyonu galiba, lökositin yüksek olmasını öyle yorumluyorlar 🙈 doktor değilim ama bebeği bol bol enfeksiyon olmuş anneyim sadece, yanlış yorumlayabilirim☺️
Deletedmom55 Aybuke_ canım zimaksı nasıl verdin içinden çıkan ölçeğin yarısını verdim öyle yazmış eczacı uyudu da şimdi çok mu verdim rahatsız oldum
Aybuke_ Deletedmom55 bizde bursadayz neresi pekiidrar kulturu ayni sey daha detayli kontrol ediyolar iki kez yaptik temiz cikti cok sukur
Aybuke_ Deletedmom55 bizde inegoldeniz korkma gecee insalah bizimkintekrarlayinca ogrendikki vajinal yapisiklik varmis onu actilar ondan sonra kurtulduk
Deletedmom55 Aybuke_ yaa ne zormuş bir göz bir bu mahvoldum daha sımdiden saç egzaması oldum stresten
Aybuke_ Deletedmom55 canm uzulme oladar inan gecicek bu neki halimize hamd olsun neler var goruyorz okuyoruz uzulme canm benm gecici bir sey ilaci iki gun icson rahatlicak hemen
1mom1baby Deletedmom55 lokosit 1 sayı fazla ama benim kiziminda kanda 1 sayı fazlaydı doktor normal dedi idrar tahlilinde de böyle çıkınca doktor kayda değer saymiyodu kan tahlili yapilalida 20 gün olmamıştır sikayetimizde yok