Aley99 Yani şöyle söyleyeyim kıyma çekme aparatlı olanı kullanan var mı bilmiyorum ama çok dayanıklı bir şey olacağını düşünmüyorum ve kıyma çekme haznesi küçük diye duydum. Ben de çok istiyordum eşim anneler günü için almış bir kere kullandım sattım kullanmayacağımı düşünüyorum açıkçası ve çok pasta börek yapan da bir insanım aslında. Karaca’nın 1500 watt olan makinesini almıştık çok kaba bir makine değil