Kupelikiz_1 Merhaba, Instagramdan alışveriş yapan birisi değilim. karşıma bu sayfa çıktı. Dolandırıcı gibi gelmedi bana. Babalar günü için hediye baktım. Alışveriş yapan var mı bu sayfadan?
Benibenibihterini Kupelikiz_1 Uste çıksın benim dilim yandi. Kimse alisveris yapmasın burdan. Rezalet. Mumkunse sikayet edelim. Gümüş paslanmaz kararmaz celik diye gönderdikleri ürün 1 haftada paslandi matlasti.
Kupelikiz_1 Benibenibihterini iyi ki aklımdan çıkmışta sipariş etmemişim o zaman, fiyat pahalı gelince çıkmış aklımdan. Çok üzüldüm ya sizin için
Benibenibihterini Kupelikiz_1 Bir de o kadar saygisizlar ki. Haram zikkim olsun. Iyiki sipariş etmemissiniz. Evlilik yil donumumuz icin esime oglumun resmi basılı bir bileklik soylemistim gümüş olacakti guya. 1 hafta da bozuldu. Haramzade bunlar alışmışlar. Sizden ricam lutfen sikayet eder misiniz sayfayi