Deletedmom_12 Sabah 4.ay aşılarını yaptırdık bugun ilk defa cok yeşil kaka yapti sizce aşıyla alakali olabilirmi kızlar yaşan veya bilen varmı ?
Deletedmom_12 zumramomm Daha başlamadım kan ilacına ama bugun bide dis jeli sürdüm damaklarina oda aklima geliyor acaba ondanmi oldu bilmiyorum com canim skldı rengini öyle görünce
zumramomm Deletedmom_12 biz kullandık ilk gece gaz yaptı bende bir gün verip bir gün vermiyorum bakalım ya da damla sayısını azalttim iki gündür iyi
Deletedmom_12 zumramomm Bende gaz yapmasindan korktum birde saglik ocaginin verdigini kullanmakta kararsiz kaldim
zumramomm Deletedmom_12 aslında bende şöyle birsey duydum bütün ilaçlar aynı sadece dr lar firmalarla anlaşma yapıp farklı ilaçlar sattiriyorlar sağlık ocaklarının verdiği daha uygun fiyatlı ya da ücretsiz tamamen ticari olduğunu düşünüyorum.kullaniyorum kisaca
Deletedmom_12 zumramomm Anladim evet mantiki canim bide kac damla kullaniyosun peki bize 4 damla dedi ama cok gibi geldi bana
zumramomm Deletedmom_12 ilk gün 4,verdim gaz yaptı uyumadı hiç.simdi 1-2damls veriyorum her zaman değil ama