Herkese merhaba,
bebeğimin göz pınarı tıkalı. Doğduğundan beri de sabahları çapaklı uyanıyor. Masajlar mı yapmadık, damlalar mı kullanmadık... geçmiyor, iyileşmiyor:( bugün dr operasyon geçirmesi lzm dedi..
bebeğine yaptıran var mı? Anestezi olmadan yapılıyor, baya ağlıyor fln dedi korktm açıkçası