Merhaba kızlar 14 aylık kızım için oto koltuğu bakıyorum ama kafam inanılmaz karıştı isofixli içinde rahat edeceği ve en önemlisi sağlam güvenilir istiyorum tabi fiyat cok ucuk olmayacak sekilde deneyimlerinizi yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler