Merhaba , kızım 8. Haftasında ve normalde geceleri problemsiz uyuyan kızım dün gece 3 saat anca uyudu bugün gündüz de maksimum 3 saat uyudu. Sizlerde de böyle bir şey oldu mu ? Olduysa sonra düzeldi mi ? Yani atakla ilgili bir durum mu yoksa bir rahatsızlığı var da ben mi anlamıyorum diye korkuyorum.