Merhaba,bugün karar aldım mama vermeyecem artık diye .normalde günde 2-3 defa 80-90 Cc veriyordum.bu arada oğlum 2 aylık .mamayı içmesini istemiyorum çnkü mama içtikçe az emiyor ve meme reddine de başladı geçen hafta.işin özü bıraktırmaya çalıştım ama şuanda da aç gibi hareketler yapıyor sürekli elini emiyor.içim acıyor Heran mama verebilirim 😔yardımcı olunnn..sütüm yetmiyor gibi düşünceler yne zihnimde..sütüm emdikçe artar mı? Direnmeli miyim