gkcepln Bebeği 4aylıkken diş çıkaran varmı. Alt çaprazda çıkmaya başladı bizim ilk diş. Normalde alt ortadaki iki diş önce çıkıyormus
AyseAGC 4 aylığa 3,4 gün kala ön alt dişleri patladı beyaz beyaz😁 sonra üst ikisi çıktı, tam 1 yaşında şu an 8 tane sişi var🙏🏽
gkcepln AyseAGC Bizim tam alt ortadaki diş degil kenardaki diş çıkıyor bir problem olurmu acaba normalde alt iki diş sonra üst iki diş sonra yanlar çıkıyormuş
Hndealnathn 4 aylıkken oğlum tek dişi kalmış canavar varı hepimizi yemeye kalkmıştı o 1 minik disle😁 sonrası geldi zaten 2 yaşına varamadan tüm dişleri tamamlandı oğlumun
gkcepln Derendemirci07 Bizim tam alt ortadaki diş degil kenardaki diş çıkıyor bir problem mıdır acaba
Derendemirci07 gkcepln bebekten bebeğe değişiyo olabilir canım sanmıyorum problem olduğunu. Kontrole götürdüğünde doktoruna bi danış istersen için rahatlar 🌼
Dilaraaa2131 Tam 4 aylıkken çıktı önce alt iki diş, sonra üstler geldi şuan 7 aylık olduk 7 dişimiz var 🙈